شقيقة الزوج ضحية زوجته بالإسكندرية: قهرت قلوبنا عليه ويتمت ابنه اللي عنده 6 شهور| بث مباشر - مصر النهاردة

القاهرة 24 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

عزيزي الزائر أهلا وسهلا بك في موقع مصر النهاردة نقدم لكم اليوم شقيقة الزوج ضحية زوجته بالإسكندرية: قهرت قلوبنا عليه ويتمت ابنه اللي عنده 6 شهور| بث مباشر - مصر النهاردة

تجري جهات التحقيق في محافظة الإسكندرية، تحقيقاتها في واقعة اتهام زوجة بإنهاء حياة زوجها بمنطقة المستعمرة التابعة إلى حي أول العامرية، غرب الإسكندرية؛ وذلك للكشف عن ملابسات الواقعة وأسباب حدوثها.

اتهام زوجة بإنهاء حياة زوجها في الإسكندرية

وقالت شقيقة المجني عليه إن هناك العديد من الخلافات التي نشبت بين شقيقها وزوجته المتهمة بعد زواجهما على الفور، حيث إنها لديها طباع سيئة وتفتعل مشاكل.

وأضافت: مرات أخويا من ساعة ما دخلت البيت علينا وهي داخلة والخراب معاها.. كل يوم مشاكل سواء مع أخويا أو مع أي حد في البيت.. ولما كانت بتسيب البيت للأسف إحنا اللي كنا بنرجعها تاني عشان أخويا.

وأضافت شقيقة المجني عليه أن زوجة شقيقها تعدت عليه من قبل بالضرب نتيجة نشوب مشاجرة بينهما، معلقة: أخويا كان تعبان من مراته لأنها مكنش وراها حاجة غير المشاكل.

وأوضحت أن هناك مشاجرة نشبت بين شقيقها وزوجته المتهمة، ما دفع ذلك الأخيرة للتعدي عليه بواسطة سكين، قائلة: مرات أخويا مسكته وضربته بالسكينة على دماغه مرتين وطعنته أكتر من مرة لحد ما وقع على الأرض ومات.. وبعدين كلمت أبوها وقالتله أنا قتلت حسين جوزي وبقى سايح في دمه.

وأشارت شقيقة المجني عليه إلى أنها لم تكتفِ بالمشاكل والمشاجرات التي كان تفتعلها مع شقيقها الضحية، إلا أنها تعدى عليه وأنهت حياته، مختتمة: قتلت أخويا وجريت غسلت إيديها والسكينة.. طب ليه كده حرمتنا منه ما كانت تسيبه لو كانت مش عاوزاه بدل ما تموته.. قهرت قلوبنا ويتمت ابنه اللي عنده 6 شهور.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق